Përditësime dhe udhëzime rreth Coronavirus

COVID-19


  • Na Kontaktoni
  • Politikat e Privatesise
  • EN
  • |
  • AL
Menu
Bashkia e Tiranës logo Bashkia e Tiranës logo
19 ℃

02 Prill 2023

0800 0888 Numër falas
Njësitë
Administrative
Tirana map
  • Administrata & Qytetarët
  • Kultura & Eventet
  • Turizëm
  • Sport
  • Ekonomi & Biznes
  • Zëri yt Merrni pjesë
Njësitë
Administrative
Tirana map
Menu Close
  • Administrata & Qytetarët
  • Kultura & Eventet
  • Turizëm
  • Sport
  • Ekonomi & Biznes
  • Zëri yt
  • Harta
  • Aplikime dhe Info të tjera
    • Tirana Shërbime
    • Institucionet e varësisë dhe Agjencitë
    • Rezervim takimi Online
    • Aplikacione për qytetarin
  • Legjislacioni dhe Administrata
    • Kryetari i Bashkisë
    • Nënkryetarët
    • Këshilli Bashkiak
    • Legjislacion
    • Urdhëresa të kryetarit
    • Vendime
    • Organigrama
  • One Stop Shop
    • Detajet e aplikimit
  • Aktivitete dhe Publikime
    • Lajme
    • Aktivitete
    • Njoftime
  • Edukimi
    • Çerdhe
    • Kopshte
    • Shkolla
  • Karriera dhe Vende pune
    • Vende Pune
    • Praktika në Bashki
    • Programi Kombëtar i Praktikave të Punës
    • Tirana Kreative
    • Projekti "Apps Challenge- Tirana"
    • Praktikë Pune Verore pranë Muzeut Vendor “Shtëpia Studio Kadare”
    • Fillo me një Ide- Fito një internship
  • Projekte Kulturore
    • Prioritete Kulturore
    • Kalendari i aktiviteteve
    • Aktivitete Kulturore
    • Thirrje për aplikime
  • Trashëgimia Kulturore
    • Mbi Trashëgiminë Kulturore
    • Trashëgimia Kulturore materiale
    • Trashëgimia Kulturore jo materiale
    • Prioritete
    • Aktivitete të Trashëgimisë Kulturore
    • Propozime për emërtime të pjesëve të territorit publik
    • Kontakt
  • Eventet
    • Aktivitete me foto dhe video
  • Historiku i Tiranës
    • Tirana - Pak histori
    • Trashëgimia dhe Arkitektura
  • Planifiko udhëtimin tënd
    • Si të vish në Tiranë
    • 1,2,3 ditë në Tiranë
    • Guida dhe Itinerare
    • Harta e qytetit
    • Strolling Tirana
  • Zbulo Tiranën
    • Atraksionet në Tiranë
    • Muze
    • Galeri dhe hapësira arti
    • Teatro dhe Kinema
    • Objekte religjoze (Harmoni religjoze)
    • Rrethinat e Tiranës
  • Agrobiznes
    • Agroturizëm
    • Restorante tradicionale
    • Punishte dhe artizane
  • Ha, Pi, Bli
    • Akomodim
    • Restorante
    • Bare
    • Jeta e natës
    • Zona shopping
  • Aeroporte & Transport
    • Aeroporte
    • Linjat Urbane
    • Terminale
    • Stacionet Ecovolis
  • Kontakte dhe shërbime
    • Emergjenca dhe Spitale
    • Info Point
    • ATM
    • Zyra Postare
    • Biblioteka
    • Udhërrëfyesit dhe Operatorët turistikë
    • Kontakto
  • Shkolla Qendër Komunitare
    • Shkollat
    • Projekti " Shkolla Qendër Komunitare"
  • Aktivitetet Online
    • Yoga
    • Turne Shahu
    • Ec Vrapo Pedalo
  • Biznesi
    • Investo në Tiranë
    • Udhëzues për Start Ups
    • Ekosistemi i Start-up
    • Situata aktuale në Tiranën Urbane
    • Zona Rurale e Tiranës
    • Suport dhe këshilla
  • Taksimi
    • Llogarit detyrimet lokale
  • Mundësi Financimi
    • Grante
    • Kredi të buta
  • Projekte
    • Shtrati i Lumit Lana- Zhvillim Urban
  • Diaspora dhe Migrimi
  • Transparencat
    • Buxheti
    • Open Data
    • KET
    • Programi i transparencës
    • Konsultimi Publik
  • Zëri yt
    • Kontakto Këshilltarët
    • Forum
    • Planifikim dhe Zhvillim Territori
    • Rinia
    • Anketime
    • Financim Projektesh
    • Rrjeti i Vullnetarëve
    • Këndi i BE
    • Dita e Mbrojtjes së të Dhënave Personale
  • Harta
    • Bare
    • Restorante
    • Turizëm
    • Kulturë
    • Transporti
    • Zyrat e administratës

Numrat e emergjencës

Zjarrfikësit - 128

Urgjenca - 127

Policia - 129

  • Administrata & Qytetarët
    • Aplikime dhe Info të tjera
      • Tirana Shërbime
      • Institucionet e varësisë dhe Agjencitë
      • Rezervim takimi Online
      • Aplikacione për qytetarin
    • Legjislacioni dhe Administrata
      • Kryetari i Bashkisë
      • Nënkryetarët
      • Këshilli Bashkiak
      • Legjislacion
      • Urdhëresa të kryetarit
      • Vendime
      • Organigrama
    • One Stop Shop
      • Detajet e aplikimit
    • Aktivitete dhe Publikime
      • Lajme
      • Aktivitete
      • Njoftime
    • Edukimi
      • Çerdhe
      • Kopshte
      • Shkolla
    • Karriera dhe Vende pune
      • Vende Pune
      • Praktika në Bashki
      • Programi Kombëtar i Praktikave të Punës
      • Tirana Kreative
      • Projekti "Apps Challenge- Tirana"
      • Praktikë Pune Verore pranë Muzeut Vendor “Shtëpia Studio Kadare”
      • Fillo me një Ide- Fito një internship
  • Kultura & Eventet
    • Projekte Kulturore
      • Prioritete Kulturore
      • Kalendari i aktiviteteve
      • Aktivitete Kulturore
      • Thirrje për aplikime
    • Trashëgimia Kulturore
      • Mbi Trashëgiminë Kulturore
      • Trashëgimia Kulturore materiale
      • Trashëgimia Kulturore jo materiale
      • Prioritete
      • Aktivitete të Trashëgimisë Kulturore
      • Propozime për emërtime të pjesëve të territorit publik
      • Kontakt
    • Eventet
      • Aktivitete me foto dhe video
  • Turizëm
    • Historiku i Tiranës
      • Tirana - Pak histori
      • Trashëgimia dhe Arkitektura
    • Planifiko udhëtimin tënd
      • Si të vish në Tiranë
      • 1,2,3 ditë në Tiranë
      • Guida dhe Itinerare
      • Harta e qytetit
      • Strolling Tirana
    • Zbulo Tiranën
      • Atraksionet në Tiranë
      • Muze
      • Galeri dhe hapësira arti
      • Teatro dhe Kinema
      • Objekte religjoze (Harmoni religjoze)
      • Rrethinat e Tiranës
    • Agrobiznes
      • Agroturizëm
      • Restorante tradicionale
      • Punishte dhe artizane
    • Ha, Pi, Bli
      • Akomodim
      • Restorante
      • Bare
      • Jeta e natës
      • Zona shopping
    • Aeroporte & Transport
      • Aeroporte
      • Linjat Urbane
      • Terminale
      • Stacionet Ecovolis
    • Kontakte dhe shërbime
      • Emergjenca dhe Spitale
      • Info Point
      • ATM
      • Zyra Postare
      • Biblioteka
      • Udhërrëfyesit dhe Operatorët turistikë
      • Kontakto
  • Sport
    • Shkolla Qendër Komunitare
      • Shkollat
      • Projekti " Shkolla Qendër Komunitare"
    • Aktivitetet Online
      • Yoga
      • Turne Shahu
      • Ec Vrapo Pedalo
  • Ekonomi & Biznes
    • Biznesi
      • Investo në Tiranë
      • Udhëzues për Start Ups
      • Ekosistemi i Start-up
      • Situata aktuale në Tiranën Urbane
      • Zona Rurale e Tiranës
      • Suport dhe këshilla
    • Taksimi
      • Llogarit detyrimet lokale
    • Mundësi Financimi
      • Grante
      • Kredi të buta
    • Projekte
      • Shtrati i Lumit Lana- Zhvillim Urban
    • Diaspora dhe Migrimi
  • Zëri yt
    • Transparencat
      • Buxheti
      • Open Data
      • KET
      • Programi i transparencës
      • Konsultimi Publik
    • Zëri yt
      • Kontakto Këshilltarët
      • Forum
      • Planifikim dhe Zhvillim Territori
      • Rinia
      • Anketime
      • Financim Projektesh
      • Rrjeti i Vullnetarëve
      • Këndi i BE
      • Dita e Mbrojtjes së të Dhënave Personale
  • Harta
    • Harta
      • Bare
      • Restorante
      • Turizëm
      • Kulturë
      • Transporti
      • Zyrat e administratës

Numrat e emergjencës

Zjarrfikësit - 128
Urgjenca - 127
Policia - 129

Bashkëpronësia

  • Kreu
  • Administrata & Qytetarët
  • Shërbime
  • Tirana Shërbime
  • Bashkëpronësia
Bashkëpronësia

    Erion Veliaj - Youtube

    Twitter


    Shpërndaje

    facebook
    twitter
    whatsapp
    Text size
    Aa Aa

    Si të aplikojmë për "Fondin e Komuniteteve"

    Për të aplikuar për Fondin e Komunitetit administratori duhet të jetë i listuar tek "Libri i Administratorëve" mbajtur nga Bashkia Tiranë, gjithashtu duhet të ketë lidhur kontratë me kryesinë e pallatit.

    Kriteret Bazë për të aplikuar në Programin Fondi i Komuniteteve:

    Objekti duhet të jetë i regjistruar tek Agjensia Shtetërore e Kadastrës. (Hipotekuar)
    Objekti duhet të ketë Kryesi të regjistruar tek “Regjistri i Bashkëpronësisë” mbajtur nga Bashkia Tiranë.
    Kryesia duhet të ketë lidhur kontratë administrimi me administrator të regjistruar në “Librin e Administratorve” mbajtur nga Bashkia Tiranë.

    Administratori duhet të dorëzojë në Njësinë Administrative përkatëse dokumentacionin e mëposhtëm:

    1. Formular Aplikimi (plotësuar në mënyrë elektronike).
    2. Dakordësia midis bashkëpronarëve, ku minimalisht të garantohet 75%.
    3. Fotokopje të dokumentave të pronësisë së bashkëpronarëve ku do të kryhet investimi.
    4. Dokumentacioni ku vërteton se bashkëpronarët kanë paguar taksën për pasurinë e paluajtshme.
    5. Projekt Teknik (format A3 origjinale dhe CD format DWG), hartuar nga projektues i licensuar.
    6. Plan Pune (3 kopje origjinale), hartuar nga projektues i licensuar.
    7. Preventiv (3 kopje origjinale), hartuar nga projektues i licensuar.
    8. Relacion (3 kopje origjinale), hartuar nga projektues i licensuar.
    9. Specifikime Teknike (3 kopje origjinale), hartuar nga projektues i licensuar.

    10. Dokumentacion plotësues për familjet në nevojë që përfitojnë 100% të tarifës së investimit:

    ➢    Për familjet që trajtohen me ndihmë ekonomike:
            Certifikatën e pronësisë.
            Vërtetim nga zyra e ndihmës dhe përkujdesjes pranë njësive të vetëqeverisjes vendore.

    ➢     Për familjarët që kanë në përbërje të tyre anëtarë vetëm persona me aftësi të kufizuar:
             Certifikatën e pronësisë.
             Vërtetim nga Komisioni Mjekësor i përcaktimit të aftësisë së kufizuar për individët me aftësi të kufizuar.
             Certifikatë familjare.

    ➢    Për familjet ku përbëhen vetëm nga pensionistë:
            Certifikatën e pronësisë.
             Vërtetim nga organet e sigurimeve shoqërore për personat në pension.
             Certifikatë familjare.

    Të gjitha dokumentat dorëzohen tek Njësia Administrative përkatëse.
     

    Dokumenti

    Shkarko

    Formular Aplikimi

    Deklaratë dakordësie

    Listë e Dokumenteve të Dorëzuara të Aplikimit për Fondin 

    Preventiv punimesh

    Regjistrim në librin e administratorëve pranë Bashkisë Tiranë

    Për t’u regjistruar në “Librin e Administratorëve”, personi i interesuar duhet të paraqesë kërkesën për regjistrim, e cila duhet të shoqërohet nga dokumentacioni origjinal ose kopje të njehsuar me origjinalin që vërteton plotësimin e kushteve për regjistrim.

    Personat që mund të paraqesin kërkesën e tyre për regjistrim sipas kategorive dhe dokumentacioni që duhet të dorëzojnë për t’u regjistruar në “Librin e Administratorëve”:

    Administratorë individë


    1.    Kopje të dokumentit të identifikimit;
    2.    Vërtetim banimi nga Njësia Administrative brenda juridiksionit të Bashkisë Tiranë.
    3.    Vërtetim të gjendjes gjyqësore, lëshuar nga Ministria e Drejtësisë, (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës), ose formularin e vetëdeklarimit;
    4.    Vërtetim nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor Tiranë, se nuk është në proces gjyqësor (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës); 
    5.    Vërtetim nga Prokuroria pranë Gjykatës së Shkallës së Parë Tiranë, se nuk është në ndjekje penale (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);
    6.    Diplomë të shkollës që vërteton përfundimin e arsimit të mesëm të përgjithshëm apo profesional (niveli 2+1+1);
    7.    Dokumenti për kryerjen e kursit të trajnimit profesional fillestar për administrimin e bashkëpronësisë në ndërtesat e banimit;

    Personi fizikë


    1.    Vërtetim të regjistrimit në regjistrin tregtar, lëshuar nga Qendra Kombëtare e Regjistrimit, (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);
    2.    Kopje të dokumentit të identifikimit;
    3.    Vërtetim të gjendjes gjyqësore, lëshuar nga Ministria e Drejtësisë, (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës) ose formularin e vetëdeklarimit;
    4.    Vërtetim nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor Tiranë, se nuk është në proces gjyqësor (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);
    5.    Vërtetim nga Prokuroria pranë Gjykatës së Shkallës së Parë Tiranë, se nuk është në ndjekje penale (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);
    6.    Diplomë të shkollës që vërteton përfundimin e arsimit të mesëm të përgjithshëm apo profesional (niveli 2+1+1);
    7.    Dokumenti për kryerjen e kursit të trajnimit profesional fillestar për administrimin e bashkëpronësisë në ndërtesat e banimit;

    Person juridik


    Personat juridikë, që janë të regjistruar në regjistrin tregtar me objekt veprimtarie administrimin e bashkëpronësisë në ndërtesa (Q.K.R), në rast se:

    a) kanë të punësuar së paku, një person me kualifikimin dhe trajnimin e nevojshëm profesional, për çdo ndërtesë në administrim;

    b) vërtetojnë se ortakët me përgjegjësi të pakufizuar (nëse ka), përfaqësuesit ligjorë të shoqërisë, si dhe personi apo personat e punësuar për ushtrimin e veprimtarisë së administrimit të bashkëpronësisë, të mos jenë dënuar me vendim të formës së prerë për kryerjen e një vepre penale.

    Për përfaqësuesin ligjor të shoqërisë


    1.    Kopje të dokumentit të identifikimit;
    2.    Vërtetim të gjendjes gjyqësore, lëshuar nga Ministria e Drejtësisë, (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës) ose formularin e vetëdeklarimit;
    3.    Vërtetim nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor Tiranë, se nuk është në proces gjyqësor (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);
    4.    Vërtetim nga Prokuroria pranë Gjykatës së Shkallës së Parë Tiranë, se nuk është në ndjekje penale (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);

    Për ortakët


    1.    Kopje të dokumentit të identifikimit;
    2.    Vërtetim të gjendjes gjyqësore, lëshuar nga Ministria e Drejtësisë, (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës) ose formularin e vetëdeklarimit;
    3.    Vërtetim nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor Tiranë, se nuk është në proces gjyqësor (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);
    4.    Vërtetim nga Prokuroria pranë Gjykatës së Shkallës së Parë Tiranë, se nuk është në ndjekje penale (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);

    Për të punësuarin si administrator


    1.    Kopje të dokumentit të identifikimit;
    2.    Vërtetim të gjendjes gjyqësore, lëshuar nga Ministria e Drejtësisë, (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës), ose formularin e vetëdeklarimit;
    3.    Vërtetim nga Gjykata e Rrethit Gjyqësor Tiranë, se nuk është në proces gjyqësor (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës); 
    4.    Vërtetim nga Prokuroria pranë Gjykatës së Shkallës së Parë Tiranë, se nuk është në ndjekje penale (jo më parë se 3 muaj nga data e kërkesës);
    5.    Diplomë të shkollës që vërteton përfundimin e arsimit të mesëm të përgjithshëm apo profesional (niveli 2+1+1);
    6.    Dokumenti për kryerjen e kursit të trajnimit profesional fillestar për administrimin e bashkëpronësisë në ndërtesat e banimit;
    7.    Dokumenti që vërteton punësimin në Shoqërinë e Administrimit.

    Afati kohor i dhënies së shërbimit:    15 ditë
    Vendi : Pranë Bashkisë Tiranë 
    Administratorët e Pallateve

    Regjistrim i Kryesisë në Regjistrin e Bashkëpronësisë

    Lista e dokumentave : 
    - Njoftim për mbledhjen e asamblesë së bashkëpronarëve
    - Vendimi dhe procesverbali i mbledhjes së asamblesë së bashkëpronarëve
    - Akti i bashkëpronësisë (kur nuk ka dokument pronësie depozitohet kontratë sipërmarrje)
    - Fotokopje e dokumenteve të identifikimit të anëtarëve të kryesisë
    Afati kohor i dhënies së shërbimit – 1 muaj për të dorëzuar dokumentacionin pasi realizohen mbledhjet 
    Vendi : Pranë Njësisë Administrative / Bashkisë Tiranë 

    https://gis.tirana.al/NexusPublicPortal/PublicPortal/AppCreator/ViewApplication/938cf1f8-8fad-410a-bbf2-324ed7f601b7

     

    Pajisje me Formate të Procedurave të Bashkëpronësisë

    Dokumenti Shkarko
    NJOFTIM  PËR MBLEDHJEN E ASAMBLESË SË BASHKËPRONARËVE DREJTUAR BANORËVE
    ASAMBLEJA E BASHKËPRONARËVE 1
    ASAMBLEJA E BASHKËPRONARËVE 2
    KONTRATË TIP PËR ADMINISTRIMIN E BASHKËPRONËSISË

    Shpërndaje

    facebook
    twitter
    whatsapp

    Pyetje

    • Na kontaktoni nëpërmjet e-mail ose numrit të telefonit.
    • 0800 0888
    • info@tirana.al
    • Sheshi Skënderbej, Nd. 2, Kodi postar 1001, Tiranë, Shqipëri

    Bashkia e Tiranës

    • Politikat e privatësisë
    • Kushtet e përdorimit
    • Kontaktoni